Onsdag, mitt i veckan

Vi for till Tuna park så fort de öppnade, hittade ett par fina skor inne på Din sko.
Dom var ju lite rockiga, o de som var så bra var väl ändå att dom var helfodrade i, jätte skönt.
Dock inga vinterskor, men sköna nu när de börjar bli riktigt höstkyligt ute.
Letade även efter en bluffolle, fanns inte någon stans, hittade en på HM, en rosa.. jippi!!
Vet att de finns på polarn o pyret, men hade hu tänk att hitta en på HM för 40 kr.. (som den ja hittade nu kostade) känns ju lite bättre än en från polarn för 150 kr..
Men men..
Arvid sover nu, så vi får väl se om vi tar en promenad ner när han har vaknat.
Lite senare ska vi åka o plocka upp pappa för att åka o hälsa på farfar, var så länge sen vi träffades, o han har ringt mig flera gånger o bett oss komma o hälsa på.
Så jag tar nog med mig en påse bullar oxå. Blir perfekt när de är kanelbullens dag o allt på fredag. =D
Har precis klunkat en Naturdiet drink, emn kände att de var nog lite för lite till lunch, så om man skulle ställa sig på huvuder i kylen o riva lite.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0