Mat på påse

Arvid har ju sen länge ratat burkmaten, vilken inte gör mig ett dugg.. Känns ju bättre med "riktig" mat lixom..
Men ibland är de bara för smidigt om man är iväg och slippa släpa på massa små burkar som måste vara kylda hela tiden.
Men.. till min glädje så har Ella´s kitchen kommit med matpåsar oxå.
Har prövat de tre första, eftersom han blir så röd av tomat. ja självklart av Spaghetti Bolognesen oxå, men den är ju hans bästaste.. så man får vara snabb med att tvätt o smörja.. och så äter han ju inte de varje vecka heller.=P
Men de som är så bra med dessa är väl ändå att de smakar som mat ska smaka, inte den där konstiga bismaken som burkarna har.. Plus att de är ganska mycket mat i dem, så man kan ju ta sig några skedar själv till lunch..=P
De är kanske aningen dyra, men de kan de ju vara värt.
Om man bara har de då och då.
 
Äntligen sover puffen, han är så sjukt knölig att natta, trotts att han är så trött att ögonen är precis röda och han gosar gärnet med snuttarna.
Men ändå tog de nästan 40 min. idag att få honom att somna, men denna gång tänkte jag inte ge mig o sluta i vår säng, utan jag la ner, o bäddade om, la ner och bäddade om, la ner o bäddade om.. Tills han tröttnade.. efter sådär 30 min.
Aaaaaaaaa!!!!!
Envisa unge!!
Men tillslut somnade han så snällt i sin säng.. YES!!!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0