Kul med spontanbesök

Efter lite lunch o lite lek i Arvids rum, så knackade de på dörren och utanför stod morfar.
Men va trevligt, bjöd på lite kaffe.. =P
Sen var de dags för puffen att vila lite middag, morfar åkte vidare och vi knatade upp o kröp ner i varsinn säng.
Tittade upp på klockan och fick syn på att hon var halv tre, och jag hade visst sovit jag med nästan två timmar.
Ja var nog lite trött ändå.
Efter lite mellis knackade de på dörren igen, och in knatar mamma, =P jaha, mer kaffe o prat.
Rätt tid o allt, så jag swichade igång med maten medans hon kröp runt o lekte med Arvid.
Korvgryta, på riktigt stark korv, o pasta till.
Arvid får nöja sig med kalvfrikadeller, och ja lovar att han blir nöjd.
Jag är så sjuuuukt godissugen i dag så jag vet inte vart jag ska ta vägen, nästan så jag överväger att ta en tur till ica när Tobbe kommer hem.
Dels för att man får de när man har kvinnoveckan och dels för att de gick rätt bra på vägningen imorse. -1 kg prick..
Faaaan, hade de vart -1.1 hade jag vart nere på mitt första mål, och min andra stjärna i boken.. Bhhhaaa..
Aja, förhoppningsvis blir de väl iallafall en stjärna till nästa Tisdag då.
Från gårdagens utelek
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0