Godmorgon Fredag!! =D

Solen strålar, och dagen är fullspäckade.
Har nyss försökt mig på de där med hemmaträning lite, med mina vikter, pilatesboll, hopprep o trapp.
Kan ju säga så att de är ju inte riktigt som att köra på gymmet, men de känns ju ändå att musklerna har fått jobbat lite iallafall..
Arvid löptränar katterna, han jagar o katterna springer runt.=P
Ska väl strax klä på oss lite varmare kläder o ta en power walk, har inte betsämt om de bli coop forum eller Hemköp, men de lutor nog mot mot coop, de är både roligare affär och väg dit.
Sen ska ja väl förbereda maten till Arvid för imorgon, Tobbe tyckte nog att de var de bästa ändå.=)
hehe! Och de gör jag ju så gärna.
Sen ska jag väl kolla vad jag ska ha med, mest pengar ändå..=P men även lite bra att ha saker till den långa bussresan, förhoppningsvis kan jag väl sova en del, men de vet man ju hur de är med de.
Så någe gott, lite tidningar och boken. (Kanske jag kan bli klar med den nu då) =P
Sen ikväll så blir de nog bara gos och Idol.
 
Gav mig ju på den där lyxkladdkakan, som jag hittade på Arlas hemsida..
De var nötter, färskost och pollygodis i.. jag hade en vaniljstång i skafferiet, så jag hade i lite vanilj i färskosten för att mjuka till smaken lite.
Men näää!!
Vi konstaterade att de blev alldeles för mycket smaker lixom.
Nä, och de var väl tur att jag inte sparade receptet till mitt Me & I party..=P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0