En smak som smakar någe annat!!

Jag lyssnade på rix igår och då pratade de om konstiga saker som folk åt, typ någon rörde alltid ner en skiva ost i sitt morgonkaffe..??? Någon åt majonäs på leverpastejen osv.. Blä..
Men så satt jag o Åsa och pratade om smaker som smakar någe annat..
Tillexempelt årets smak på julskum tomtarna är knäck...?!
Har inte riktigt bestämt om jag tycker de är spännande eller bara förstörelse, vill man ha en skumtomte är de ju för att just dom är goda, inte för att jag är sugen på knäck..
Ni fattar!
Såg även när vi var på Ekängen o handlade att de hade kommit pepparkakor med choklad på..
 
Två smaker som är goda var för sig, kanske inte alltid är goda ihop!!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0