Dåligt bloggande!!

De blir så på helgerna, de är så mycke annat kul som görs..
Åkte ner till gymmet imorse, och körde ett grymt bra pass, 60 min. på crossen och 25 min. mage o rygg.
Jävligt nice, en dusch o sen mötte jag upp Johanna och vi åkte ut till nya outlet butiken i Folkesta, hittade inget kul till mig, men grymt mycket barnkläder.
Jag köpte ett fleesunderställ och en blå Didriksson teddy tröja till Liten..
Tanken var att vi skulle på en tjejloppis, men de såg så sjukt dött ut, så vi sket i de och åkte till Janerlings och fikade istället.
Mys att bara få sitta och släppa lite på mammarollen, och bli bästa vän för ett tag.
 
Hem och knuffade igång lilla familjen, först låg vi alla tre i Arvids rum o lekte, och sen lite mellis.
Sen var vi bjudna till Fia o Putte o lilla Lukas..=) Ja tror inte vår lilla skit var så liten..=P Man glömmer så sjukt fort.
Handlade mat på ett grymt stressigt ekängen o sen blev de middag från Spicy hot, Lördagen kunde väl inte vara bättre.
Nu lite avkoppling för puffen som förhoppningsvis somnar lättare ikväll.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0