Bad och bakdags..

Arvid är precis nybadad, och kryper runt och gör slut på den sista energin som finns kvar.
Och vi vuxna väntar lite tålmodigt oxå på att hans energi ska ta slut, så jag kan ställa mig i köket och baka lyxkladdkakan jag har gått o väntat på typ hela vecka.
Om den nu blir bra de återstår att se..=P
Och sen är de bara att krypa ner i soffan, och iallafall för min del vänta in Hela Sverige Bakar. =D Nästan veckans höjdpunkt..
Jag bara lääängtar tills den 20 Oktober, då de ska visas nya avsnitt på Solsidan.
Skulle nästan kunna vara utan allt på tv.n.. bara ja fick se de..=P Skulle kunna skratta uhjäl mig varje gång ja ser reklamen, när Mickan står i trädgården och skriker på rådjuret.. XD
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0