Underbara Tisdagsmorgon!!

Arvid var så sjukt trött igår efter att inte ha sovit en timma ens, så lagom tills jag packade gymväskan packade Tobbe o Arvid sig upp på övervåningen, för lite tandborstning och gonatt..
Och inatt sov han hela natten, tror de var första gången.
Dock knölade han runt lite vid tolv, men in med nappen och sen somnade han om och vaknade kl 6.
Shit va pigg jag var..8)
Och shit va hungrig han var, så en flaska välling i vår säng, sen somnade han om igen, men de gjorde inte jag.
Så jag knatade upp, och började montera ihop sängborden, göra mig iordning, och gå och småplocka lite.
Såå sjukt skönt att ha den där "egentiden" på morgonen.
Lagom tills jag började känna att han gärna fick vakna så höre jag han ligga och bubblade i sängen.
 
Idag blir de en lugn dag, han är lite rosslig o slämmig i halsen, så en liten promenad blir väl vår uteaktivitet.
Sen blir de nog bara att gå o stöka här hemma, ska pröva att sätta upp en tavellist i sovrummet.
Behöver dammsuga lite, och så har jag ett litet spelgelprojekt jag tänkte ge mig på oxå.
En Tisdag i lugnets tecken med andra ord.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0