Skön helg!!

I fredags kom Sinita över, min tanke var att vi skulle få deras lilla rutschkana, en lekmatta och lite småbarnsböcker..
Detta blev resultatet efter att Sinita rensat pojkarnas rum..=P
Till en början så satt han bara med en liten ring i munnen o bara tittade, men såfort vi fick upp lite saker till hans rum, lite saker i lekrummet och lite saker ner i hans leklåda i vardagsrummet, så var han mer än nöjd.
Dock kände ju jag att Jaha, vad ska vi nu hitta på när folk snart börjar fråga vad han önskar sig i födelsedagspresent o sen julklapp.
Han behöver absolut ingenting nu..=P Jo, Duplo, de ska ju jag gå loss på nästa helg nere i Ullared.=D
 
Senare på fredagsem. så åkte vi på Mys 1 års kalas.. =) jag både toooook längtar och känner Nej, stanna tiden lite va...!
Vill såklart ha 1 års kalas o mysa hela december med tema JUL!!!! Men jag har absolut iNGA "Åhåå vad jag längtar tills han ska börja på dagis och jag får börja jobbet" känslor..
 
Igår hade vi fullt upp med div. småsaker.. jag var o tränade, vi hade storstädning på schemat, vi storhandlade o hyrde film och sen var de kväller..
Filmen var sjuuukt bra..=)
Dead man down.. med Noomi Rapace
 
Idag har Tobbe träning på schemat, och sen tänkte väl han kanske upp lite tapeter i över hallen.
Har stått still ett tag.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0