Riktigt kalla 8 grader

Aa, dåligt bloggande igår, men vafan.
Hann iallafall med ett pass på gymmet, hem, plocka lite, besöka Martin o Lina, storhandla, sen kom mamma, Kalle o Elin över för lite taco mys och kolla Så mycket bättre, som jag ändå måste säga är så mycket sämre i år..
 
Idag då?!
Tobbe har åkt ner o träna, så jag o Arivid packade ihop oss, och gick till dagisgården o lekte, men fybubblan va kallt de var, 8 grader är ju ändå ganska acceptabelt, men vafan va kalla 8 grader de var idag då!!
men Arvid brydde sig inte så mycket om de, han hade de ju hur bra som helst, lite kall om händerna, men vilken unge vill ha vantar på sig när dom är ute på upptäcktsfärd.. inte han iallafall.
Men funderar ändå på att införskaffa ett underställ till honom.. och ett till, till mig om jag inte hittar mitt.
De är ju så smidigt med lager på lager kläderna.
men jag har fått för mig att underställ ska klia på honom.. Konstigt ja vet!! Mitt gör ju inte de..B)
Får väl prata med dom på Polarn o. Pyret,  annars har ju Pierre Robert så fina färger på sina.
 
Nähä, nu ligger de en liten potatis o puttrar i kastrullen till Arvids lunch.
och sen blir de hopp i säng o sussa en liten stund så får vi se vad vi kan hitta på, på eftermiddagen.
Tobbe skulle iallafall ge sig på o försöka bli klar med tapetseringen i övre hallen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0