Mysig dag på ikea

Redan kvart över nio satt vi i bilen på väg till Skogstorp för att plocka upp mamma, och sen vidare mot Ikea.
Men fortfarande hittade jag inte de jag igentligen var ute efter.
En vit byrå till Arvids rum, som passar in med hans andra möbler.
För stort, för smått eller för lite vitt..
Men sängbort fick de bli,
Tyckte dessa passade bäst tillsammans med vår säng, var inne på några helt andra först, men dessa stod tillsammans med sängen, och de såg riktigt bra ut.
så äntligen kan väl sovrummet snart klassas som klart de oxå. =P
Som sagt så var mamma förste barnvagnsförare, och rätt var de var så dök dom upp med en stor hundjävel i vagnen så Arvid knappt syntes.. "-Den sa Arvid att han ville ha".. haha!! "-Jaja, du betalar..=P"
När vi kom till barnavd. så tindrade både mina och Arvids stora ögon mot mormor, och sa lite fint att den skulle vara jättefin i hans rum..=P
 
Sen lyxade jag till de med nya kuddar, vi har två stora kuddar, plus en liten som vi bråkar o drar i.
Den andra har Arvid.
Så jag tyckte de var på sin plast att köpa nya.
 
Just nu leker Arvid Flytta-Saker-Från-Den-En-Lådan-Till-Den-Andra med vardagsrums bordet, och jag ska väl strax klutta ihop någe att äta.
Vänta hem Tobbe, vara en familj en stund, innan de är dax för liten att sova och jag ska göra mitt på gymmet.
Aaaa, pepp!!!!! =D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0