Lördag!

Mä, knölig morgon då..
Arvid vaknade halv 6 och tyckte de var dax att lyssna på lite musik, så han hade plockat ner sin lilla speldosa från spjälkanten och satt så nöjt och lyssnade.
Men varken jag eller Tobbe hade sovit klart, så efter några tafatta försök att natta om honom i sin säng, fick han komma in till oss, somna??? Nä, låg till halv 7 o bara myste, men då gav jag upp, och gick ner o satte oss i soffan, tottade på någe värdelöst på tv.n o hade Lukas under ena armen o Arvid under den andra, och när ja tittar till så har han somnat om, sittandes med snutten i  handen o foten på katten, nåå..
Så vi knatade upp igen och lyckades somna om en timma till. Skönt ju!
 
Tobbe hjälper Putte o Fia o flytta, så jag packade ner Arvid i vagnen och gick runt Närjeholmen, sen gick vi förbi flyttarna, och Tobbe o Arvid fick gosa lite, Arvid blev grymt besviken när vi travade hem, och Tobbe åt andra hållet.
Plutt då.
Men men, nu ligger han iallafall o sussar så sött, och jag ska väl se om jag kan hitta på någe i lunchväg.
När Arvid vaknat o Tobbe kommit hem igen så ska vi styra skutan mot Malmköping, de skulle visst vankas mat.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0