Hur segt kan en dag gå????

Typ så har denna dag vart.
De har gått sjukt saket.
Klev ut o gick på morgonen, sen var de lunch o vila, men Arvid tyckte att han hade vilat klart efter bara en timma.
Så jag bäddade ner honom i vagnen och hoppades på en liten tupplur till, men inte.. satt bara o hade de så mysigt med råttis.. ♥
Så hem o leka lite innan mellisdax, och sen runt tre blev de ju ungen gud glömde, helt hysterisk före mindre.
Astrött o asgrining åkte han ner i vagnen för tredje gången denna dag, ihop om att han kanske skulle kuna sluta sina blå, så jag knatade i riktning mot Mio, men nä, men vilade gjorde han och hade vi gått fem minuter till innan  vi knatade in i butiken hade han somnat.. Men men, fick iallafall med mig en lampa hem, till Arvids rum.

Från Jabadabado, skulle även vilja ha den matchande ljusslingan till, men den fanns inte där.
Nu är de lilla livet rätt nöjt, sitter brevid mig o river sönder ett papper o minimala bitar o kastar de på golvet.. =P
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0