Hej ösiga helg!

Märta kom och plockade upp mej strax efter halv ett natten mellan fredag o lördag, vi styrde mot busstationen där ja mötte upp Sandra o Nina, äntligen då..=P
Installera sig på bussen, skönt fick ett helt säte för mig själv, lovely!!
Sen for vi, nästa stopp Gekå´s..=)
Kunde sova massor, har ju ändå åka några vändor, men aldrig sovit så mycket, somnade innan Katrineholm, vaknade när vi skulle rasta, somnade när vi åkte ut från parkeringen o vaknade i Ullared.. Toppen ju.. =P Är man småbarnsförälder så är man, somnar såfort de finns chans till de. Haha!!
Hade packat med filt o kudde, var ju som att sova i sin säng... aa, nästan, aningen hoppkrupen, men de störde inte mig. Tsss!!
 
Vi var inte ensamna, de var fler än vår lilla busslast som skulle shoppa julklappar till sina barn... Måååååånga fler..
Och ALLA var där vi skulle vara..=P haha!!
Shopping, lassa buss, lunch o shopping igen.. Nästan aningen stressigt under andra repan, eftersom bussen skulle gå kl 16, så man ville ju vara där då. även om alla inte tänker så..
Hann inte med alla butiker, men fick med hem de mesta jag hade tänkt mig, plus lite som man inte hade tänkt. =)
Tyckte att de var nog de kortaste kvittot jag kommit ut med därifrån, men ränkade ihop allt, o landade på -3200, så nja.. helt okey.
 
Hem gick precis lika smidigt, sov, rast, rotera skvallertidningar för fullt, massa snack o vipps, hemma!
Pappa stod o väntade med en varm bil, körde o bar in..=P
Bättre kan ju de knappast vara.=)
Tobbe hade värmt upp sängen, o ja kan säga att jag somnade nog innan ja lagt mig på kudden, idag känner jag mig nästan bakis.. haha!! Vafan.. Börjar ja bli gammal eller tar de så mycket att ha barn att man inte klarar av några större påhitt..=P
 
Idag har vi haft en riktig mysdag, vi började med mysfrukost, och presentutdelning från stora gula påsen..
Farsdag presenter till höger o vänster, lite kläder till Liten o massa onödigt lyx till mig.
Alla blir nöjd då.=)
Gymmet såklart idag, de ja inte var toppen nöjd med var väl ändå matintaget, för lite, o de som blev var alldeles för mycket inge bra..=P men men, gott är de ju ibland..=)
Nähä, börja lite smått med maten, Tobbe var tvungen att åka tur o retur till Västerås, och dyker väl upp snart.
 
Ha de vänner!
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0