Ett år på Äppelstigen

Jepp, så är de.. men kommer inte ihåg om de var den 14 eller 15, men men.. hur de än är så har vi bott här ett år redan, satan i gatan va fort de går, vilken underbart år.=D
Körde ut Arvid till mamma efter frukosten, och sen styrde jag vidare mot gymmet, usch va bortskämd jag blivit med egentid nu när mamma vart sjukskriven. Men de behövs de oxå.
Dock börjar hon jobba igen på måndag, så hädan efter får vi nöja oss med helgerna igen.=P
 
Lyckades få till ett skapligt brännmärke på handleden igår, Tobbe stod o gräddade vofflor, och jag hade vispat klart grädde och skulle dra ut sladden, sladden satt så hårt så ja tog i för kung o fosterland, och när den släppte så for armen rakt ner på ett glödande voffeljärn..
(/&&¤%#"¤%&/(=)(/&%.. typ så var min kväll sen, satt med en påse is hela kvällen, o halva natten.
Som tur va så blev de aldrig några blåsor, men fy satan va ont de gjorde.
 
Nähä, om man skulle svänga förbi Ica ochg sen åka o hämta lilla trollet, saknar honom när han inte är hemma.=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0