-3.3...

Tyvärr var de inte på vågen, utan på termometern imorse..
Men men, på med kläder och så tog vi oss en promenad efter frukost.
en och en halv timma var vi ute o knatade, blev först Babyproffsen för att köpa nya nappar till hans nappflaskor, och en mugg utan pip, men med droppskydd.. Tänk va dom hittar på..=P haha.. funkade fint, och Arvid drack så fint ur den helt själv, toppen tills han kom på att trycker man på lilla plattan uppepå muggen så rinner vattnet ut så fint över hela honom, hela hans stol o hela bordet..=/ haha.. aja, han är fan inte dum asså..
Sen in på Jysk för att kolla om de fanns byrårer till puffens rum, och jag hittade två som kunde vara intressanta, en vända in på blomsterlandet för att kolla snygga krukor till vardagsrummet, och avsluatde på ica, för att handla lite lunch till mig, och lite honung till puffen, han är så sjukt hostig imellanåt, och honungsvatten ska visst lena finfint.
 
Arvid sover och jag sitter o målar naglarna o ska strax packa skötväskan med lite mellis, en fika med Åsa på stan har vi inbokat i eftermiddag, toppenmysigt!
Vi kan ju hoppas Arvid vaknar så vi slipper stressa sönder oss.. han somnade aningen sent idag, men men.. de brukar lösa sig.=)
 
Ikväll är de gymmet hej o gymmet hå..! lovely, var aningen för trött igår, och hade lite tidspress, så ingen pass jag kommer lägga på minnet.
Men idag känns de på topp!! =D
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0