Fest o bröllopstider!

I sommar är vi bjudan på både studentfest o bröllop.. Dock samma dag.. så ja har en månad på mig att uppfinna en kloningsmaskin.
O jag är kanske ingen klänningsmännsika, men då känns de som en dag man vill klä upp sig på.
Satt o kikade runt på både Bubbelroom o Nelly, o ja nog syns de att de är student o bröllopstider..=P
Bara massa vita festblåsor.
Men kolla in dessa små kärlekar ja hittade på Nelly..
Även dessa var väl för söta! =D
De blir nog allafall en av dessa färger.. Gillade dem starkt..
 
Dessa var väl oxå ganska snygga.. MEN!!
Inte helt okey med sååå figursydd på min nyss-fått-bebis-kropp..
Ja menar.. rumpan blir ju lixom inte mindre i den.=P haha!
 
Aja, jag jobbar vidare på mitt ilands problem.. ;oP
 
 

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Vad glad att du har en rumpa! Vill också ha en! haha

2013-05-09 @ 12:10:04
Postat av: Mej!

Hahaha!! Okey.. Aninge mycket rumpa kanske..=P

2013-05-09 @ 13:06:32
Postat av: JOHANNA

Jag har fan ingen kvar! haha

2013-05-09 @ 14:59:03

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0