-15 idag!

Gryymt pass på gymmet igår, 15 min på löpbandet, 15 min på crossen ,armar o bröst o sen 20 min till på crossen.
Energin bara sprutade!
 
Arvid har precis somnat om, o ja ska strax springa runt o packa ihop allt vi kan tänkas behöva för en dag som denna.
Först blir de ett besök hos bvc, de stod visst sprutor på inbjudan..
Vi fick kallelsen igår, o hade tiden idag, jaha snabba bud.
Ska även prata med henne om sömn, snor o bilåkning långt.
Vi fick även inbjudan till att börja i en mammagrupp, med andra kids födda samtidigt som Arvid.
Skulle ju vara lite kul att kanske träffa några nya att snacka lite skit med.
Är lite rädd att de ska bli lite för mycket "Solsidans mammagrupp" Men man blir ju inte tvingad att gå bara för att man tar sig dit på första träffen. =P
 
Sen blir de en vända till Ekängen, tror ja ska ta vagnen med mig o låta bilen stå kvar vid vårdcentralen o ta en promenad till affären.
O så kanske en liten tur på stan.
Eller, den kanske är onödig med tanke på att vi ska ner imorgon oxå.
 
SJUUUKT SUGEN IGEN!!!!!!
Maskrosen o fjädern är klara =P.. Dock inte hur o vart.. MÅSTE även skriva Arvid någonstans såklart..
Antingen vill ja ha den på handleden eller så vill ja ha den över armvecket.
Skulle även jättegärna vilja ha "den onda o den goda" på skulderbladen..
Kanske slutar med en sleeve..=P..
Nä, inte ja.. Tobbe skulle de va gryyymt sexigt på.=P haha
 
 
Nähä!
Hörs senare!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0