Töntiga idéer!!

När ja är på gymmet o kör på crossen.. Aa, eller löpbandet oxå för den delen.. Så måste ja köra tills ja uppnår "hela tal".. Typ har ja bestämt att köra på krossen i 40 min.. men "kaloriavdraget" visar typ 378.. när ja har kört 40 min.. så måste ja stå tills de visar 400.. o då har ja ju typ stått kanske i 42 min. istället.. o då går de ju inte att hoppa av.. så då måste ja stå tre min. till så de blir 45 min.. haha!! o så håller ja på tills ja blir nöjd.
och idag så körde ja på.. 55 min. o sen hoppade ja för då var ja nöjd med 650 kalorier typ..
Men efter de så blev ja så sjukt stört att ja inte körde till 60 min. o så gick ja o störde mej på de under hela arm- o bröst passet.. haha så ja var tvungen att köra de sista 5 min. som fattades när ja var klar.. haha! Så jävla stört ju!!
Men men.. så är de med de..
 
Väntar nu in mamma o Elin som ville komma förbi.. Elin skulle visst sova kvar inatt.
Så de blir väl lite kaffe för mammas del, innan ja tänkte valla dom runt Slagsa..
Behövde handla hem lite skit från ICA.
Ha de!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0