Lunchtime!!

Jag o Arvid åkte till Tuna Park, mest bara för att se någonting annat än hemmets fyra väggar.
O de är ju lite varmt att knata runt på stan.
Hittade ett par jeans allafall.
Alltid någe, fick ju massa shopping på HM av morfar när ja fyllde.
Och har hittat så mycket kul, plus att de finns fortfarande lite kvar..=P Hittade även ett par löparbyxor.. men nu får ja nog lugna mig lite med träningskläder ett tag.
Kan ju lixom vara en liten morot, o har ju nyss uppdaterat gymgarderoben lite.. nya byxor, nytt linne o nya skor.
De är lite så jag måste jobba när de gäller min träning..
När Tobbe kommer hem från jobbet blir de ett hårt pass på gymmet.
 
♥Mina finaste älsklingar när vi var i Parken Zoo i Fredags!♥
 
Lilla klutten ligger nu o sover lite, så ja kopplar av lite med några avsnitt, och när han vaknar blir de lite lunch o lite mys på altanen.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0