Klart ungen måste få lite variation...

Till frukost får Arvid lite gröt, o för varje dag som går så äter han bara mindre o mindre gröt..
O så imorse insåg ja själv.. att vem vill sitta o truga med samma smaker varje dag. *Suck mamma*
så idag fick de bli lite gröt, lite smoothie o lite smörgås med leverpastej på..
o gissa om han käkade.=P
Både ja o Tobbe är ju så hönsiga när de kommer till att ge Arvid bitar. =P Kan ju sätta i halsen..
Men vi har väl konstaterat båda två att han kan ju inte äte puré tills han är 15 lixom..=P
Så de där små smörgåsbitarna var poppis, o de gick ju hur fint som helst. =P
 
Tobbe är nu nere o tränar, o ja väntar bara på att han ska komma hem så ja får åka till mitt o köra.
Efter gårdagens-så-jävla-trött-dag så förmådde ja mig att inte röra mig ett skit mer än jag var tvungen.
 
Var ju som sagt o hyrde lite film här om dagen..
Vilket skit..
 
En mördare ljuger inte ensam..
Så sjukt konstig, o seg.. trodde den skulle var skiitbra eftersom de var ju massor med kända skådisasr med.
Men nä.. Asså!!
 
Interview whit a hitman.. Mmm, var väl kanske oxå lite väl seg..
Men dög när de inte fanns någe annat på tv..
 
Och så tittade ja på Små citroner gula igår på datorn..
ja, kanske inte bästaste handlingen så.. men de var en feel good film o de är lite skönt att titta på de med.
 
 
Nä, nu kom mannen hem, nu drar ja o tränar..
 
Ha de!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0