Hmmm..

Ångrar ja mej att ja klippte av mig håret eller??!
Jo, kanske..=P
Men de är väl ja i ett nötskal, sant asså.. Jag bli lixom rastlös på mig själv...
Kanske ska låta håret i nacken växa typ en centimeter till o sätta i extensiones igen.. Hmmm!
O när ja gör de då kommer ja börja sitta o kolla in korta frisyrer igen..=P hahah!! Aja, de är väl bara o gilla läget.
 
Åkte till Maxi o handla lite shit..
Senm åkte vi hem o käkade lite lunch, o sen blev de en promenad.
 
Nu sitter vi o rastlösar sönder oss eller iallafall jag.. RASTLÖS!!!!!!
Arvid sover igen, o vi försöker oss på någon form av "lugna stunden"
Ska nog ge mig ut på en runda ikväll.. Bli av med lite energi.. Och få vara lite själv.. De var grymt länge sen ja var ute o löpte.. ska ja vara riktigt ärlig så var de nog en 2-3 år sen som ja var riktigt duktig på de.
 
Hur fin va inte denna mugg?!

Eller kakburkarna då?!
ha de!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0