Hej vänner!

Lite tjurig jag blev när ja parkerade min cykel utanför gymmet imorse.
Mitt lås lg INTE kvar i cykelkorgen.. &%%¤"%¤%#¤"&%(/)&/?==T/%¤¤#%"#"!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......
Så de var bara att vända och cykla hem igen..
O när ja ställe in cykeln i förrådet , så låg låset så snyggt o prydligt på bänken där inne..
Så de blev inget gym för min del idag.. men men vad gör de igentligen.. Har ju vart nere två dagar i rad.
Så ja får ta de imorgon istället.
Tobbe åkte precis ner till sitt, o Arvid sover.
Så ja bloggar o kollar några avsnitt.
S fort Arvid har vaknat så tänkte jag åka till jobbet, var länge sen.
 
Nä, men käka någe oxå..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0