hej kväll..

Arvid är nattad och Tobbe är ute o micklar.. och ja sitter framför tv.n.. så jävla trött så denna kväll blir nog inte speciellt sen.
Åkte ner till stan en stund på fm, och kom hem med lite shopping iallafall.
En par nya slim fit jeans, ett svart linne med "virkad" rygg, tre nya nagellack och en eyeliner..
Fick nästan lite dåligt samvete att jag inte handlade någonting till Arvid.. =/ Fan va dum man är ibland asså.
 
Senare så åkte vi hem till pappa och hade de toppenmysigt med Märta o Mathilda.
Käkade grillat o glass, gosgos med Arvid o massa garv.
Jag fick lite sen present.. men den som väntar på något gott.. Fan va mycket fint jag fick.. Nästan så ja blir lite rörd i ögonen. ♥
Allt var så himla mitt i prick.. Älskade precis allt..
 
Nä, nu kom Tobbe tillbkaa in o ville sätta på filmen ja hyrde igår.. Hahah!! aa, var nog ensamast i stan med att hyra film när de var 27 grader ute..=P
 
ha de!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0