Men hej trötta familjen..

hahah!! Var skit taggad för de var en så bra film igår kväll på tv.n Arvid somnade tidigt o vi mös ner oss i soffan.. o när vi insåg att fan vi har ju redan sätt skiten.. *Tråk*
Och innan vi visste ordet av så låg vi som tre högar o sov i soffan.. haha klockan var nog bara strax efter 9..=P
Ja, men vi behövde väl de.. o tur va nog de för Arvid har vart as knölig.. o as hungrig inatt..
 
Tänkte nog försöka ta mig ner på gymmet ikväll.. för sen blir de inget mer förens på Torsdag.. Tobbe åker till Malmö igen denna vecka oxå..
Jag passade på att handla massa kul mat igår när vi var o handlade...
Så de känns lite mer motiverande att äta när jag är själv..
 
Händer idag då??
Behöver ringa 418 samtal.. Så de blir väl att sitta klistrad med telefonen i örat..
Snälla håll tummarna för att de blir som jag hoppas.. annars kan de gå hur jävla illa som helst..
 
Nähä.. hörs lite senare!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0