Ja men kul väder..

Hade ja oxå bara behövt åka till jobbet som en vanlig Svensson, eller bara setat hemma utan liv.. så hade inte ja heller klagat..=P Men nu har ja 1 000 000 saker jag måste göra... helst i förrgår skulle de vart klart.
Och med Arvid släpanses på alla 1 000 000 ställen.. o så ska de komma en meter snö under natten.. så bilen knapps syns på parkeringen.. ja får knappt upp altan dörren för att släppa ut kattena.. o på tv.n varnar dom för att ge sig ut i trafiken för att de är halt o moddigt.. Hallååå!!!! Ja måste ut.. Men ja kan o törs igentligen inte ut med puffen i bilen när de är sådant väder.
Plus att mamma ringde igår o sa att Elin var ledig idag, och ville ha lite sällskap.. igentligen skulle ja ha sakt "Nej, jag hinner inte imorgon.. men till helgen kanske".. Tror ni ja gjorde de?? NEEEEJ!!! Jag sa såklart "Ja.. jag ska försöka".. VARFÖR????
Ska nog ringa o be henne ta bussen hit istället.
Försöker få tag på en snubbe på komunen.. Eller de är igentligen tre personer man kan ringa.. tror ni någon av dom svarar??? Nää! Dom sitter väl o spelar kort eller någe!!
 
De innebär att jag kommer ha mer att göra imorgon än vad ja igentligen hinner med... Haha!! Jaha..
Tur ja ska träffa Åsa som förgyller dagen lite.
 
Kolla in dessa! Hur fina var inte dom till våren?? =P
 
Tänkte försöka ta mig ner o träna ikväll..
Då tar ja nog Tobbes bil så ja slipper stå o borta av all snö från min..=p Man får inte vara dum heller..
Nä, men hänga lite tvätt kanske då!
 

Kommentarer
Postat av: Frida med Ludvig - född för tidigt

Haha, du är så kul..

2013-02-08 @ 10:24:53
URL: http://www.aprilbaby.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0