Hmmm!!

Blev en promenad på fm.. ca en timma.. o kom hem precis lagom till att snön vräkte ner.
 
Fick sen för mig att åka till Ica Maxi o kika.. är ute efter en liten mindre termos.. Min bästa har gått sönder, så nu använder vi JÄTTE termosen när vi ska någonstans o behöver ha varmvatten med oss..
Och så tänkte ja ju baka en morotskaka, så ja behövde ha farinsocker o philiadelpiaost.. Men väl där så hittade ja varken någon bra termos eller farinsocker.. Så båda mina inköp sket sig.. jaha.. så ja åkte därifrån med en NaturDiet drink istället.. haha! De är ju muppigt att bara kliva ut ur affären utan att handla någe alls ju..=P
 
Försökte få Arvid att lyssna på Barbapapa bok häromdagen.. De va inte riktigt hans grej.. vet inte om de var just Barbapapa som var skit eller om de var hela situationen..=P Hahaha!!!
Så nu har vi lite sångstunder istället.. De är faktiskt mer uppskattat..  Att få sitta i babysitten o titta på när mamma sjunger är skitkul..=D
Passar på att göra sådant när ingen ser.. Ser nog rätt dum ut med alla rörelser till..=P hahaha!!
 
 
Man kan inte göra annat än bli lycklig i hela hjärtat!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja, jag har läst allt jag kommit över om bebisar och sömn så baske mej om inget av det skulle fungera. Men det är en väldans lyx, min BVC sköterska sa att vi skulle vara väldigt nöjda med det och jag kan inte annat än hålla med...

Man är ju västa muppen när man sitter där o sjunger falskt och gör värsta moovsen, så ja, det gör man ju i hemlighet, tur att inte dom kommer ihåg sen när dom blir stora :-P
Jag tänkte att jag skulle gå till öppna förskolan på deras sångstunder för bebisar, My tycker ju det är mysigt när man sjunger, men får se om jag vågar pallra mig dit, jag har föreställningen att det är som värsta solsidan-scenen!

2013-02-04 @ 16:48:23
URL: http://heidishem.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0