Går de att sudda ut dagar?

Asså shit, Torsdagen den 7 Frebruari 2013 (igår) skulle ja ha kunnat suddat från året asså.
Var de någonting som blev som jag ville..? Tror inte de va!!
och så när jag skulle åka o fixa lite praktiska saker så fick ja börja med att skotta fram bilen under en halvmeter med snö.. och med en gallskrikande unge i bilen.. INGE STRESSIG!!!!!! O när ja väl hade fått fram bilen från all snö.. o ja själv i stortsätt såg ut som en snögubbe..o skulle åka.. så kom ja inte en meter..!! Vafan är de för fel nu då??
Sprang hem o hämtade spaden.. o började skotta runt bilen.. In igen o pröva.. ingenting händer.. Ut igen o kollar vart de är för mycket snö.. skotta lite till.. o in igen.. Nä.. någonstans tar de emot.. vid de här laget var jag så arg att ja var riktigt nära att börja gråta.
 
Släpade in alla väskor.. (hade lovat att åka förbi Tobbes jobb med hans träningsväska oxå) o tung bilstol..
Väl inne.. av med alla mina blöta kläder o av med Arvids alla kläder.. Stackarn han hade precis somnat..
Där någonstans intalade jag mig att de bara är ett jävla dåligt ilandsproblem att jag inte får fram min bil för att åka o nöjjesfixa...
Jag kröp ner med Arvid i soffan o kollade på en film istället.. De var ju faktist ännu bättre.
När Tobbe hade kommit hem från sitt träningspass var de dax för mitt.. Vi stortsätt möttes i hallen..=P
Men då hade jag så sjuuuukt mycket energi.. så jävlar vad jag körde på gymmet.. Så skönt.
 
Idag blir de att fixa allt ja skulle ha hunnit med den senaste veckan..=P aja!
Ska även data Åsa på stan.. skönt att få sitta i föhoppningsvis lugn o ro o snacka lite!! Mys!
Nähä.. men underhålla Arvid lite.. han verkar missnöjd med att ligga under gymmet just nu!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0