Välkomnar Fedagen med öppna armar..

Planerade att åka ner på stan, men såfort jag öppnade dörren för att ge oss iväg planerade jag om och så drog vi till Tuna Park istället.
Skönt att kunna gå där inne utan att blåsa ihjäl.
Tanken var att handla klart julklapparna, och så var ju gtanken att handla ett par tjockare vantar till Arvid nu där snön kom.
Fick tips om bra vantar inne på Lindex, vill ju ha med dragkedja på tummsidan, hittade på polarn o pyret, men fick höra att dom hade ingen band rund handleden så dom åkte av, med att lindex FIX (tror ja de var var toppen bra,
Men när jag väl gick där inne och kollade på kläderna så konstaterade jag för mig själv att jag är så grymt missnöjd med kvaliten på deras överdelar, så ja knatade ut, (hade då helt glömt bort att de var ju vantar jag skulle ha o inte tröjor) haha, fan va trött asså.. så de blir visst en vända snart igen..=P
Medans Arvid sov middag så passade jag på att baka saffransbullar och lussekatter till kalaset nästa helg.
Och han sov igenom hela baket, tanken var ju att han skulle ha fått vart med, men de gick rätt smidigt utan han hjälp oxå.=P
 
Kolla in vad jag hittade på Nära och Kära.. (facebook) Mmmm, sööööööötaste!!
Bullarna gräddas, och vi mumsar mellis.
Tänkte ta en promenad till Underbara Hem, kolla lite fint julpynt. =D
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0