Regnet de bara öser ner...

Jo, just!! 30 cm snö..=P
Vi började morgonen med att storstäda köket. De behövdes.
Sen packade vi ihop oss och tog oss ut i regnen och åkte till Folkesta, hanlade hem lite baksaker från Willy´s, kollade en vända på Rusta, och en vända inne på Outlet butiken, jag handlade ett brett pannband till mig, och tre par små, tunna (åka vagnen) vantar till Arvid, och när jag kom hem upptäckte jag att de var ju senilsnöre på dom, gud, lyckan var total..=P
kan vi behöva.=P
 
Nu ligger klutten och sover, och jag tänkte ge mig på badrummet och tvättstugan, alltid lika kul.
Men o andra sidan är de ju skönt att ha de klart till helgen, inge kul att behöva ta tid från vår "egen-tids-helg" på att städa..
Och nu när katterna är mestadels inne igen, så går dammsugaren iallafall varannan dag.
hata katthår, kanske skulle vaxa dom..=P
 
Nähä, hörni.. ha de!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0