Några mellandagar

Har visst gått sen sist, ja vet.. sorry!
Vi hamnade i Malmköping i Torsdags, mat o lite julklappsutdelning.
Arvid fick massor av fina kläder, och så fick han den andra stolen till sitt rum som vi önskade oss..=P
Igår var jag o Arvid på en liten shoppingrunda till Tuna Park, Tobbe la golv, så vi höll oss borta från oljudet.
Jag hittade ett par jeans till mig, och en uppsättning kläder till  Arvid från Littlephant.
Sen bytte jag en av tröjorna Tobbe fick av mig.
Hem och lämnade Arvid hos pappan, och sen blev de gymmet för hela slanten, 60 min kondition och sen blev
 de 30 min. helkropp i maskinerna.
På kvällen åkte vi till Rikard o Kim och gav barnen deras julklappar som vi råkade glömma hemma.=/ hehe aja..
Trevligt att få komma hem till dom o sitta o snacka lite skit.
 
Idag åkte ja o Arvid till ekängen o storhandlade, medans Tobbe fortsatte med golvet, öööhhööö, typ så kändes de att storhandla själv men Arvid, men men.. de fick gå.
Sen hem, o bya om, och swischa ner till gymmet även idag, var tvungen att mjuka upp träningsvärken lite.=P
Senare åkte vi till pappa med fam. som hade kallat till stormiddag.
Och så byttes de sista julklapparna ut, nu ligger de bara två små klappar kvar under granen, som mina kusiner ska få.=P
Trevligt, och gott var de.
 
Nu tar vi lite lördagsmys här hemma, dock inte mycket till Lördagsfeeling..
Heeej!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0