Juldagen

Blev en lite halvseg dag, de tråkiga vädret på fm gjorde att vi höll oss inne.
Och Arvid var lite halvseg fortfarande efter gårdagens firande.
Så att hålla sig inne och leka med lite av de nya sakerna satt helt på sin plats.
Jag hade iallafall störtkul med Arvids nya klossar.=P
(hann ta en snabb bild på mitt verk, innan Arvid kom o lekte katastrofhårt med de..=P)
 
Tobbe började lägga golvet på övervåningen, så jag nattade Arvid efter lunchen, och sen slängde jag mig i soffan och kollade på Ronja Rövardotter..=D
Pappa o Kajsa kom förbi och fikade lite, och dom fick vår julklapp, och vi fick oxå..=D
Fan va glad jag blev..=) Nu blir de alltid färsk juice till frukost..=)
Jag fick även en duschkräm från Victoria´s Secret av Kajsa, Lycka!!
Och Arvid fick ett ullunderställ perfekt att ha kalla dagar på dagis..=P Om de nu blir några kalla dagar denna vinter.
 
Nähä, ta lite kväller.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0