Första Advent, Första December

Tobbe åkte ner o tränade imorse, och såfort han kom hem så swichade jag ner till mitt och körde ett litet pass, dock bara 20 min, på crossen för att hinna med styrkepasset.
Eftersom vi skulle vara hos morfar kl 14, så hade jag inte riktigt tid att träna som jag brukar.
Hem o duscha, snygga till sig, bestämma kläder till Arvid o Tobbe, packa litens väska, och packa med mig själv.. Sen fara hem till morfar som bjöd på glögg o peppisar... Nästan prick 14.00.. eller snarare nästan prick 14.30..
Efter lite glögg mys så gasade vi vidare mot Vilsta och årets första julbord.
De är lite äckligtgott med julbord, tänk på allt som finns på ett julbord, de är ju mycket som är gott, men när man äter allt ihop som de känns lite tjockt på någe vis.
Men de första julbordet är ju alltid lite speciellt.=D
 
Väl hemma igen så gosade vi runt lite innan Tobbe nattade plutten, och jag satte mig här, slängde in ett inlägg och väntar på Solsidan.
Hej på er så länge!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0