Filmtips för er med barnasinnet kvar

Två superfina filmer till Julhelgen..
Polarexpressen
 
och..
De fem legenderna
Visseligen för lite äldre barn båda två, men ortoligt bra gjort..
 
Arvid ligger och sover, och min tanke var att göra knäcken, eftersom vi hade allt hemma till de..
Allt utom en sak, o de va de jävla knäckformarna..
Åhååå.. aja..
Imorgon då..
 
Ikväll blir de gymmet.
Förhoppningsvis med lite bättre motivation än sist.. de tre sista passena hade ja lika gärna kunnat hoppa.
Förra Onsdagen så tog jag som vanligt en cilsius innan.
Och blev skit på, när jag körde crossen, de gick skitbra och svetten rann som bara den, sen efter ca 40 min. så blev jag skittrött, as illamående och super av.
Hade ingen som helst kontakt med musklerna på styrkepasset o de gick allmänt as dåligt.
Lite halv besviken åkte jag hem..
Och i Lördag var ja på´t igen.. en Celsius innan och sen ner och köra.. skiiit på, på Crossen och sen etfter 40 min.. samma sak igen..
Tror man ska spy eller ramla ihop..
När jag kom hem berättade jag de för Tobbe och han sa att de var en reaktion på Celsiusen, han hade fått samma sak när han körde med PVO.n..
Inge vidare..
Så nu blir de pass utan celsius i kroppen, vare sig ja vill eller inte..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0