Feber, inte riktgt med i min plan

Supermysigt hos pappa blev de.
Potatisgratäng och hel rostbiff, gott i glasen och trevligt sällskap.
Lyx en Tisdagskväll.
 
Idag tänkte jag igentlikgen åkt ner på stan eller till Tuna, för att handla någon ny pyjamas till Puffen.
Meeen, imorse när jag plockade upp honom, så var de feber för fulla muggar i lilla kroppen.
Så vi stannar hemma, och bara myser istället.
Tända ljus och god frukost.
Lukas fick sitta ute.=P
De är just de här dagarna som jag längtar till när jag börjar jobba, han har sådär lite lagom med feber, han är fortfarande pigg o leker men samtidigt kan komma när som och vilja krypa upp i famnen med en snutt och gosa.
Underbart mysigt.
Så 45 min promenad, iallafall.
Arvid låg och halvslumrade lite i vagnen, med råttan o snutten o en av de nya napparna.
Han är ju för söt.
 
Har lite planer på att ge mig på lite knäck iår iallafall, först kände jag ju bara att åhåå,, kladdigt o varmt.. men de skulle ju vara för mumsigt med lite knäck iallafall till vår uppe-sittar-kväll vi ska ha på Måndag.=)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0