4 December

Men va dåligt bloggande de har blivit några dagar nu, ett inlägg om dagen inge vidare för er att läsa kanske.=/
Bättring!!
Föräldrarmötet vi var på igår var med en informationsträff för oss nya föräldrar, kan säga att de mesta visste jag redan, dels med tanke på att jag jobbat där, och dels för att hela grejen är mitt jobb.
Men visst lite nytt var de ju oxå, plus bara massa bättre saker än "vi" har..=P (på vårt jobb)
 
Arvid var rena hulliganen igår när han skulle till att somna, eftersom mamma o Elin var hos oss igår kväll, och vi kom hem till sju, (när han annars brukar somna 19-19.30) och vi satt o pratade lite och sen drog klockan iväg, så han kom inte i säng förens runt åtta och var så sjukt övertrött så han låg bara o knöla o grina, så efter ett mindre vredesutbrott från min sida så kom Tobbe upp som lugnet själv, plockade med sig Arvid ner i soffan, la honom mot bröstet o där somnade han så gott, medans jag stod inne i duschen och kokade.....
 
Jaja, de var igår de, idag är ju hela lilla attacken glömd och han är ju världens finaste o bästa unge.=P
Vi chillar lite innan vi klär på oss och knatar ut, idag ser de ut att bli en sånn där dag som de lixom aldrig blir ljust, de behöver komma lite snö snart, så man får lite julfeelings, (de skulle visst komma imorgon sa dom som kan)
I eftermiddag så styr vi ut på landet och myser med Heidi o My ett tag, trevligt, var länge sen.
De var länge sen jag träffade någon över huvutaget känns de som, Märta kom visseligen förbi igår em, men hon pratade så sjukt mycket om allt så jag hann inte säga många ord.=P
 
Nähä, klä på lillkillen lite då..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0