3 December

Arvid sov i stort sätt hela natten inatt, skönt.
Eftersom jag blev så sen från middagen hos min jobbarkompis, och sen satt jag o Tobbe uppe o pratade, så hade jag absolut ingenting emot de lixom.
 
Efter frukosten imorse packade vi ihop oss och åkte ner på stan för lite julklappsshopping.
Sen om de blev så mycket med de, de vet ja inte, kom hem med en julklapp och en ny mössa till Arvid, förra veckan när jag o Johanna var på Tuna Park så droppade han bästa finmössan på någe bra stället, så de var ju tack o hej med den..=/ (Ja, vi letade såklart) och idag när vi precis hade kommit ner på stan så droppade han en till. Vafaaaan!!!
Och idag hade vi ju dels precis kommit ner på stan, och dels så hade jag bilen vid sveaplan, så nog behövde han en mössa.
Så de var ju bara att glatt köpa en ny.
 
Nu sover han för en gångs skull, knöl, bök och tårar, de slutade med att han fick somna i vår säng, nära nära på min arm.. Då blev lillkillen nöjd.
Jag tänkte koppla bort en stund, o lägga mig o läsa i soffan.
 
Lite senare kommer mamma för att passa Arvid en stund, jag o Tobbe ska på föräldrarmöte på Solstrålen.
Spännande.
Hon får lite mat som tack för hjälpen, så tacksamt att bjuda mamma på mat..=P

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hahah en burk till henne och en till Arvid?!
Det borde finnas "tappsnören" (typ senilsnören) till små mössor, man skulle spara stora pengar på det!

Svar: Hahaha, Aaaa typ.. Så tacksamt. =P Men ellerhur. skiiitungar.. =)
§andra

2013-12-03 @ 14:23:27
URL: http://heidishem.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0