12 December

Sitter o väntar på att de ska svara någon på försäkringskassan, dom är snabba där..=/
Och vore de inte för att deras jävla hemsida vore så enkel att fatta, så skulle de inte vara 300 i kö före mig när ja ska ringa...
De är nog de ända jag ser som posetivt med att börja jobba igen, jag slipper hålla på med dessa jävla inloggningar, o ansökningar o skit. Nä, nog med bittertjat..
 
Träffade Åsa på stan igår, o de var ju toppenmysigt, o de är ju så mysigt att gå på stan när de är mörkt, dom har värkligen laggt lite krut på julbelysning, de är ju så fint.=)
Sen blev de hem och fixa lite middag, äta, och tillbaka ner på stan för ett pass..
men de gick inte toppenbra.
Kom på mig själv med att ha ätit alldeles för lite, och då kan man ju inte räkna med att de ska gå prima på gymmet.
Kom även på att jag ville ha en svart långklänning till kvällen party, så kolla med Åsa som har allt.
Efter gymmet sprang jag upp, och de slutade med att hon hade rivit ut ALLA sina kläder i hela sovrummet, men inte hittade vi någon klänning.=P
Stackarn, där lämnade jag henne.
 
Imorse vaknade Arvid lite väl tidigt för att jag skulle vara pigg på lek, men vi knatade upp och vinkade av Tobbe och sen kröp vi ner i vår säng och lyssnade på julmusik på radion.=)
Han somnade så nöjt på min arm och sen lyffte jag in honom i sin säng o fick sova en timma till aillafall.
Skönt!
Ställde mig på vågen och konstaterade att de var väl för jävla surt, de fattades 0.1 för att jag ska ha nått mitt tredje mål, 0,1 till och jag har tappat 9 kg sen i Augusti.
Bra jobbat Sandra, för att ändå bara vart hemma, fikat o inte haft någe vettigare matvanor.
 
Vi åkte iväg till Ekängen och storhandlade, mest bara massa fika tills på Söndag.
 
Nu ligger plutt o sover, och jag ska försöka mig på att inte få ett anfall på telefonen, utan i lugn o ro brara med handläggaren på andra sidan..=P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0