Tänk va fort de kan sätta sig på huvudet..

Började ju med att skriva mat dagbok i Måndags, och på en gång så vill man bevisa för någon (Läs MIG) hur duktig man är, och hur nyttigt man lever.. rent undermedvetet slutade ja gå o småäta, eller köpa något onödigt på affären.
Även om ja inte hade tänkt dela med mig av mina anteckningar för någon.
De ger resultat på en gång.
Och så idag träffade ja morfar för en lunch på stan, de fick bli på Spicy hot.. mums! Riktigt gott o riktigt starkt..=D
 
Men sen avslutade vi med en mjukglass, och såfort den var innanför min kropp kände ja hur jävla onödigt de var.=/
Och jag som hade handlat hem massa gott tills ikväll.. tacoskyckling, natchochips o salsor till..
Så ringde Tobbe o bad honom handa hem gurka, så vi kan skära upp lite grönsaksstavar till..
Tur att de blir gymmet två gånger i helgen.
Och så håller vi tummarna för vägningen på Tisdag.
Köpte en måttband med mig hem idag, nu ska vi mäta oss båda två..=P
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0