Mycket promenader idag

Vi har sovit som stockar även idag.. =P Kan ju inte påstå att jag kan gnälla över att vara en trött småbarns förälder.
Jag är piggare än Tobbe är på kvällarna.
Arvid sover för tillfället, o jag har börjar skura ugnen, Bläää.. inte skit kul va.?!
Tänkte se om ja kunde hitta någe smarrigt äppelpajsrecept, vi är bujudna på mat hos pappa ikväll, och jag har plockat lite äpplen från vårt träd, så de passar ju perfekt.
 
Men innan dess så kommer Heidi o My över på en liten stadsvandring, och ett avslut på den lokala gasskiosken.
De får bli dagens lunch.=P
Eftersom ja hoppar träningen idag, men o andra sidan tänkte jag ta en promenad till pappa.
Aa, men så får de bli då..=)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0