En jävla rubrik..

Halv sju vaknade Arvid imorse med feber.. IGEN???!
Vart kommer skiten ifrån?
Då de får bli en lugn hemma helg, kan vara grymt skönt de oxå.
Vi bestämde att sätta upp lite hyllor och storstäda. både behövs.
Men först ska ja ta en pass på gymmet, skönt, blev ju inget i Torsdags eftersom de blev middag hos pappa.
Och så hade vi en godisdag igår..=P
 
Sen skulle jag även behöva ta mig till stan/Tuna Park, för Mathilda fyller på Måndag.. o skulle väl firas imorgon.
Får väl se om jag får representera familjen Westling ensam.
Undra om jag skulle boka tid hos frisören i veckan... Hmmm!!!
Skulle vilja få till sidorna lite, eller om ja rent av ska göra de själv.
Fibblat med håret har jag ju gjort förr..=P
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0