En helt vanlig Lördag!

Åkte ner o tränade imorse, o skönt som fasiken var de, o precis lika bra gick de.
Härligt!, de blev en timma på crossen, 30 min, bröst o armar och avslutade med 10 min. på bandet.
Funderar på att lägga till yttligare en dags träning i veckan.
Har hittat ett core pass som skulle sitta fint på Onsdagarna.
Dock har ju Tobbe träningsdag då, men kommer han hem precis som han ska, och ja hittar en parkeringsplats precis som ja vill, så skulle de nog funka.
Coren är ju bara ett 30 min. pass, så de skulle ju vara helt okey att bara köra de mellan två andra träningsdagar.
Mmm, tåls att tänka på.
 
Åkte o handlade hem lite käk, o när vi kom hem ställde jag mig o stekte pannkakor, planerade ju redan i veckan att jag skulle göra pannkakstårta idag.
Men om ja micklar ihop den idag eller imorgon de återstår att se.
Annars är de rätt skönt att inte ha några större planer för dagen, Tobbe är ute o kladdar färg på grinden, efter lite mellis på framsidan så somnade Arvid som en stock i vagnen, o jag sitter här o tänkte väl försöka ta tag i dagens middag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0