Underbara Lördag!

Mina killar ligger uppe o sover fortfarande.
o ja kikar på Nyhetsmorgon o bloggar lite. Ska väl duka fram lite mysfrukost o sen tänkte ja packa ihop mig o min Celsius o ta mig till gymmet.
Var länge sen nu.
 
Blir väl att packa de som går idag oxå, lär ju bli en del Arvid-saker som ska med.
Vi åka rätt skapligt imorgon bitti.. på vår lilla shoppingresa.. hehe.. Mys!
 
Minns ni klänningen ja bloggade om för några dagar sen..?!
Var o kikade på den på HM igår.. lite sugen att investera i den..
Men fan va ful den var in real..
Jag kände inte ens igen den först.. Den såg ut som en riiiktig kärring klänning.
 
Nä, men slänga på lite ägg o bulla upp lite Lördags frukost.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0