Sött!!

Allt bra med alla där ute??
Jag fick världens bästa sms av en kompis idag.. De förgyllde hela min dag..=)
De stod..
"Vilken vecka är du i? Jag har tappat bort mej, vet att jag är 2 veckor för dej"
Hahaha! ♥
Såå jävla underbart att veta att de är fan inte bara jag som är i hel gravidkoma..=)
De är ju fan precis så de är.
Man är så sjukt insatt att man helt tappar bort sig i all ordning..;P
 
Idag då?
Behöver åka till apoteket en vända.. kan inte andas igenom näsan.. bara att vänja sig.. o köra på någonting som inte är starkare än vatten.. VÄGRAR köra på vanlig "Nässpray" Dels blir man ju helt beroende, o dels så blir de bara bra för stunden de lixom ger sig ju aldrig. Plus att de är inte bra för näsan att köra på vanlig nässpray för länge.
Sen blir de väl hem för att förbereda inför morgondagen..;P
Mer om de kommer. =D
 
Puss på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0