Måndag hela dagen.

Jobbat..
Var en vända hos barnmorskan idag oxå.
Fick inte min vanliga, etersom ja missade ju den tiden förra veckan.
Så de fick ju lixom bli en som hade tid. ;P
Ja, de var väl en vanlig rutinkoll.
Allt såg superbra ut.. Låg precis i mitten på kurvan.;P
Lyssna på barnets hjärta, mäta magen.. klämma o känna.. prover o så var de ju det där men vägningen.
Hon frågade om ja ville..;P O jag har ju inte vägt mej sedan inskrivningen (v 12, nu v 25) så kände att de var väl på tiden o göra de.
och jag låg precis som jag skulle.. 5.5 kg+.. haha fyfan de är ju inge kul o se.. men hon sa att de var precis som de ska.. Så de är väl bara o gilla läget.. Hon sa ju att mellan 10-15 kg är helt normalt.. haha kan inte riktigt fatta att jag ska lykas gå upp 10 kg till på 15 veckor.. haha.. fyyfan.. liten boll!!
 
Var tvungen att fråga om jag var så stor som folk påstår.. ja vet ju inte.. Folk får de o låta som att de skulle vara en badboll i magen, men hon sa att många är mkt större i vecka 25.
Tack, för svart, har ju lixom fått för mej att jag inte är så stor.
 
Tänkte väl ta mig ut o plocka in lite kartonger från förrådet, har tömt vårt stora skåp i vardags rummet eftersom de kommer folk o ska köpa de idag.. hur de nu ska få ut de ur huset är mej en gåta.. men men.
 
Nä, men så då!
Ha de!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0