Lördag..

..och vi äger ÄNTLIGEN en barnvagn..
Jag släpade med mig Åsa och åkte till Stockholm, och hem kom jag med världens finaste.
Precis den modell jag ville ha..
Och hittar man de man vill ha så får man jobba lite..;P vi fick jobba oss hem.. haha! Åkte lite fel.. men vafan.. de är ju inte så ofta man åker dit.
Men med en gooo vän så fixar man allt..
Fan va vi har skrattat idag..
 
Min fina vagn..=)
Sittdelen är helsvart.
FAAAAAAN vad ja längtar att få gå många mil med den.=)
De bästa var ju att åkpåsen är helvit och i är den samma grå som vagnen.. skulle tro att de passar sjukt bra ihop.=) (O de hade ja inte äns tänkt på)
Haha! Isak var gryyymt nöjd över vårt nya vrålåk...
 
Jaha, sitter nu o kikar på tv.. o Tobbe o Elin sitter o svullar popcorn.. Hon ville sova här inatt.
 
Nä, men hej på er då..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0