Godmorgon, Godmiddag, Godkväll!!

Har precis mumsat i mej lite fruktsallad, jummi!! Apelsinerna är redan suuuuuper goda..;P iallafall den ja hittade i vår fruktkorg idag...;P hehe

Jaha.. Nä.. tror fan inte ja har något mer att säga idag..
Ibland är de bara så..
Nä.. Idag är livet precis som alla andra dagar.
Förutom att jag är nog något tröttare idag.. Eftersom jag låg vaken mellan halv 1 o kvart över 3 inatt.. Dels för att de var visst en stor mage som var ivägen hur ja än låg, och dels för att våra dagar i Lundby Axelborgs StorSkola är nu räknade och vi har inte hittat något annat boende.
Jag vill ju inget mer än att allt ska vara klart tills den lilla kommer.. Inte att vi ska leva i en flyttkartong.. precis lagom till hela vår värld ska vändas uppochner ändå.. men allt va de är att få ett barn.
Inte så konstigt att man lägger saker som känns mindre viktigt på hyllan.. just nu är de typ jobbet.
Har inte ens bestämmt hur länge till jag ska jobba.. Min chef kom in idag o frågade mig hur länge till jag skulle jobba, med tanke på vikarien som ska komma efter mig.. o de blev som ett stort svart hål i huvudet.. Nä.. fan ja har inte tänkt på de över huvud taget.
Jag vill ju inte ha "gravid penning" dels för att man får så lite pengar när man är hemma, och dels för att de sista 11 dagarna så får man ta av sina mammadagar.. plus de dagar man går över tiden..
De dagarna vill man ju inte kasta bort innan barnet äns är fött.. Man vill ju spara de så länge de bara går.. dels för att den tiden kommer ju bara springa iväg endå.. o så vill man ju inte slänga in barnet på dagis dagen efter de fyllt ett år.

Nä, denna vecka blir att umgås med nära o kära..
Imorgon blir de en vända till Jenny
Onsdag ska ja "umgås" med tandläkaren.. haha!
Torsdag är ännu oklart.. men jag har nog planer ändå.. även om restrerande som ska vara med inte vet om de..;P
Fredag blir de en liten shoppingdag tillsammans med Åsa.
Tanken var väl att jag ska försöka få hem lite mer babyprylar.
och till helgen så blir de att springa på visningar igen.
ja de var denna vecka..

O någ fan blev de lite att skriva om ändå..
Ska väl lägga mig med en sparkande mage o sova en stund kanske.!!

Puss o hej! =D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0