Här kommer alla känslorna på en å samma gång!!

Tycker de är en riktigt bar mening..
Den menar så mkt lixom.
De är lite så de känns just nu.. Hela fm har ja sprungit runt o packat o fixat..
Så nu är ja HELT slut i kroppen..;P Så nu hålls de inte lite högt tempo..;P
O de är nog de som ja kan tycka är lite jobbigt att ja inte riktigt kan hålla på i den takten som jag vill, utan att de ska börja värka i ryggen o de känns som man väger 400 kg..
Såklart ja älskar min mage.. o älskar att ligga på kvällarna o titta hur de knölar o bökar där inne.. o rätt som de är så bular de ut en liten kroppsdel.. =´)
 Men så började ja riva i en garderob nyss o packade ner alla mina träningskläder.. Suck vad ja längtar tills ja får dra på mej dom o köra gärner på gymmet..
O ännu mer längtar ja till ja kommer i mina babyrosa shorts som ja köpte på MQ i ullared i slr 36.. SUG.... Så känns de när ja hittade dom o insåg att ja skulle ju inte äns få ut dom över arslet..=(
Men så kommer låten Baby Boom med Uggla på Spotify.. o då känns livet rätt nöjt ändå.. haha!!
 
Har iallafall satt ett "Sista-jobb-datum" Fredagen den 23 nov. ska ja försöka hålla ut till.
Men ska ta ut en hel del lediga dagar.. innan dess oxå..=)
 
Nä, jobba lite till då.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0