Låten hela Sverige pratar om!

Måste väl ändå vara "Jag och min far" från sista säsongen av Så Mycket Bättre..
Tänk att en så liten krullig farbror, på max 50 kg, gömd bakom ett par stora pilotisar, och igentligen inte sjunger speciellt bra.. men jävligt bra på sitt sätt..Kan beröra hela Sverige..
 
Den är så underbart fin!! =´)
Kul att dom har lyckats igen att få till programmet..!
 
Igår blev de en Fredagskväll hos pappa.. med middag o X factor.. som ja igentligen inte tycker är så bra.. men vafan de finns ju inge annat o kika på, på Fredagar ju.
 
Idag har vi i stort sett packar in hela vårt hus i kontors rummet..;P Skönt att de mesta är klart.
Men gud vad trött jag blir i kroppen.. har packat ner hela köket, o nu kan ja inte röra mig.. haha!! Aa, vila en stund framför tv.n.
Tänkte ta mina kläder på Tisdag o badrummet på Fredag.. Tur att jag tog semester även då..
Sen är de bara att bära ut... o in i nästa..
 
Inatt då!
Våra nätter är ju fan lika livliga som dagarna.. haaha!!
vaknade av att ja trodde någon höll på o döda mig.. eller iallafall hugga av mig mitt högra ben.. Haahha!!
Fyfan ja fick sendrag.. o typ skrek rakt ut.. haha! Tobbe den stackarn var väl halv vägs till förlossningen innan han fick ur mej vad som hände.. haha!! aja..
Så nu går ja verkligen runt som en 80 åring.. ont i ryggslutet och i ena benet.. haha!!
 
Ut en stund medans de är ljust!
Puss på er!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0