Sommar o sol...

..kan även locka fram komstiga, jobbiga känslor..
Som ni vet sen tidigare är ju jag HELT tork på solkräms serien HAWAIIAN Tropic..
Fyllde på förådet yttligare lite idag..=)

De två första införskaffade jag mig idag..=) Den fösta (Bruka burken) är solskydd, med en litan tan effekt... och den andra är en "läppglans" med solfaktor i.. Perfekt eftersom ja alltid får munnsår om jag har läppglans varma sommardagar.. Plus att den smakar ju sjuuukt gott..=) haha!!
Det negativa med denna serie är att jag började ju med dessa när vi åkte till Thailand sist.. och de blev jobbigt på riktigt igen i magen av att känna doften.. Folk säger att de är ja som är lite känslig.. Men Thailand har satt sig sååååå djupt i själen, att jag blir knäckt av en doft... 

Igår fick jag syn på ett kort jag fick av Elin en dag.. på kortet var de en jordgubbstårta på...=)=)=)=) Mums tänkte jag o drog in till stan o handlade hem bara massa jummi!!!


Jordgubbar, äkta vaniljglass, o grädde..=)=)

=)

Nä.. men ut o ta tillvara på värmen o solen lite..=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0